مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:412023-02-19سياسي

فارس من| انتقاد مخاطبان فارس از جمع آوری عکس شهدا در اتوبان تهران_قم


استفاده از تصاویر شهدا در اتوبان تهران قم اقدامی بود که مورد تقدیر مردم قرار گرفت اما اکنون جمعی از مخاطبان فارس از جمع آوری این تصاویر خبرداده و چرایی این اقدام را از مسئولان پرسش کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان علت جمع آوری عکس شهدا در اتوبان تهران قم پاسخگویی مسئولان را خواستار شدند.

استفاده از تصاویر شهدا و وصیت نامه آن ها در بیلبوردهای تبلیغاتی موضوعی است که طی سال های اخیر در شورای فرهنگ عمومی استان قم مورد تاکید قرار گرفته است.

 آخرین تصاویری که از فضاهای تبلیغاتی به ویژه در ورودی های شهر قم در رسانه ها منتشر شد نشان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود که مورد استقبال مردم و مسئولان ارشد استان قرار گرفت اما باید دید که کدام تصاویر شهدا در اتوبان تهران قم جمع آوری شده که انتقاد مردم را به دنبال داشته است.

در متن پویش ثبت شده توسط مخاطبان در سامانه فارس من آمده است:  درپی جمع آوری تصاویر شهدا از اتوبان تهران قم به بهانه ی پرت شدن حواس رانندگان، سوال پیش می آید که: چگونه به بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی با عکس و متون فراوان، به هدف جلب تمرکز مسافران اشکالی وارد نیست؟ درحالی که نصب تصاویر شهدا در عموم و معابر حداقلی ترین امر در زنده نگه داشتن یاد فداکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| انتقاد مخاطبان فارس از جمع آوری عکس شهدا در اتوبان تهران_قم

فارس من| انتقاد مخاطبان فارس از جمع آوری عکس شهدا در اتوبان تهران_قم